Leverans
Först och främst välkomnar vi dig och vi vill göra leveransen så enkel och effektiv som möjligt för dig.
Sacco Bag Pull + Saccoses Pearls (FunnelWeb System)
Vårt leveransalternativ säkerställer dig en transparent och låg fraktkostnad på bara 299,- nok för hela beställningen (eller gratis frakt på utvalda artiklar)
Det tar i genomsnitt 5-12 arbetsdagar att leverera produkter till våra kunder. När leveransen skickas via Postens norska paket får du ett e -postmeddelande med ett spårningsnummer så att du kan följa leveransens framsteg. Vi erbjuder också lokal leverans genom vår egen eller tredje leveransservice.
Leveransmetoden bestämmer hur du får produkten. Omslaget och isoporpärlorna skickas vanligtvis separat. Med Trattwebsystem Å andra sidan är det lätt att sjunka i fullständig komfort efter en snabb fyllning av SACCO -väskan. Detta system låter dig fylla påsen till din föredragna nivå. För frågor relaterade till fyllningen, tveka inte att kontakta oss eller att besöka vår Informationssida om fyllning. Du kommer ofta att få tillräckligt med isopor -pärlor för att fylla din saccosväska till randen, och ofta kommer du också att sitta kvar med lite extra efter det.
Om vi väljer lokal leverans via vår egen eller tredje parttjänst kommer produkten att levereras klar. Då är sittväskan att vara klar för användning direkt ur paketet, och du har inte besväret med ytterligare packning och hantering av extra förpackningar. Sacco -väskan är redo att koppla av, och du kan sätta den där den passar i hemmet.
Om du vill kontakta oss angående din beställning, använd e-postadressen kundeservice@ambient-lounge.no och ange ditt beställningsnummer, eller ring oss på +47 403 34 453
Det finns fem poäng som är viktiga:
1. Om du beställer från ett land utanför Norge är du ansvarig för importskatter och andra kostnader i samband med frakt över gränserna. Detta är ditt ansvar och inte deras omgivande lounge Norge.
2. Du bör se till att du kan vara tillgänglig på den angivna adressen när produkten levereras. Detta kan till exempel vara en hemadress eller jobbadress. Mailen kommer att kontakta dig för att ställa in leveransen.
3. Om du har speciella krav för leveransen eller vill lämna en anteckning till posten (som "klockorna inte fungerar") kan du göra detta på www.posten.no.
4. För brådskande utbud eller speciella behov, ring oss så hjälper vi dig gärna och hjälper dina behov. Ytterligare kostnader för 24-48 timmars service kan gälla.
5. Om du funderar på en produkt av en produkt, läs vår returpolicy, kontakta oss så att vi kan ge dig rätt returadress för produkten.