Leverans
Först och främst välkomnar vi dig och vi vill göra leveransen så enkel och effektiv som möjligt för dig.
Saccospack Pull + Sacco Bag Pärlor (FunnelWeb System)
Vårt leveransalternativ garanterar dig en transparent och låg fraktkostnad för endast 299, - Kr för hela din beställning (eller gratis frakt på utvalda objekt)
Det tar i genomsnitt 5-12 arbetsdagar att leverera produkter till våra kunder. När leveransen skickas via Norge-posten får du ett mail med ett spårningsnummer, så du kan följa framstegen i leveransen. Vi erbjuder även lokal leverans via vår egen eller tredje part.
Leveransmetoden bestämmer hur man tar emot produkten. Skyddet och polarparen skickas vanligtvis separat. Med FUNTRELWEB SYSTEM För hjälp är det dock lätt att sjunka till fullständig komfort efter en snabb fyllning av saccoscuppet. Med det här systemet kan du fylla påsen till önskad nivå. För frågor relaterade till fyllningen, tveka inte att Kontakta oss eller att besöka vårt Informationssida om fyllning. Du kommer ofta att få tillräckligt med polystyrenpärlor för att fylla din SACCH-väska till randen, och ofta kommer du också att vara kvar med lite extra efter det här.
Om vi väljer lokal leverans via vår egen eller tredje part, kommer produkten att levereras som ska slutföras. Då är sittkassan klar för att använda rakt ut ur paketet, och du släpper besväret med ytterligare uppackning och hantering av extra förpackningar. Saccocher är redo för avkoppling och du kan lägga den där den ser hemma.
Om du vill kontakta oss om din beställning, använd e-postadresskundeservice@ambient-lounge.no och ange ditt beställningsnummer, eller ring oss på +47 403 34 453
Det finns fem punkter som är viktiga:
1. Om du beställer från ett land utanför Norge är du ansvarig för importskatter och andra kostnader relaterade till frakt över nationsgränserna. Detta är ditt ansvar och inte Ambient Lounge Norway.
2. Du bör se till att du kan vara tillgänglig på den angivna adressen när produkten levereras. Detta kan vara hemadress eller arbetsadress till exempel. Posten kommer att kontakta dig för att ställa in leveransen.
3. Om du har speciella krav för leveransen, eller vill lämna en anteckning till posten (till exempel, fungerar inte samtalspåret "), då kan du göra det här på www.posten.no.
4. För brådskande leveranser eller speciella behov, ring oss och vi hjälper gärna dig och hjälper dina behov. Ytterligare kostnader för 24-48 timmars service kan vara giltig.
5. Om du överväger en retur av en produkt, läs vår Returpolicy, Kontakta oss så att vi kan ge dig rätt returadress för produkten.