Leverans
Först och främst vill vi välkomna dig och vi vill göra leveransen så enkel och effektiv som möjligt för dig.
saccosäck ÖVERDRAG + saccosäck FYLLNINGSMATERIAL (Funnelweb System)
Vårt leveransalternativ garanterar dig en transparent och gratis frakt för hela din beställning.
Det tar i genomsnitt 5-12 arbetsdagar att leverera produkter till våra kunder. När leveransen skickas via Postnord eller Postens Norgespakke kommer du att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer, så att du kan följa leveransens framsteg. Vi erbjuder också lokal leverans genom vår egen eller tredje parts leveranstjänst.
Leveransmetoden avgör hur du tar emot produkten. Överdraget och fyllningsmaterialet skickas vanligtvis var för sig. Med Funnelweb System till hjälp är det däremot enkelt att sjunka in i fullständig komfort efter en snabb påfyllning av sittsäcken. Detta system låter dig fylla säcken till din föredragna nivå. För frågor relaterade till fyllningen, tveka inte att kontakta oss eller att besöka vår informationssida om fyllning. Du kommer ofta att få tillräckligt med pärlor för att fylla din säckstol till brädden, och ofta kommer du också ha lite extra kvar efter detta.
Om vi väljer lokal leverans genom vår egen eller tredje parts tjänst, kommer produkten att levereras färdigfylld. Då kommer sittsäcken att vara redo att användas direkt ur förpackningen, och du slipper besväret med ytterligare uppackning och hantering av extra emballage. Sittsäckens kommer klar för avkoppling, och du kan placera den där det passar i hemmet.
Om du vill kontakta oss angående din beställning, vänligen använd e-postadressen info@ambientlounge.se och uppge ditt ordernummer, eller ring oss på +47 403 34 453
Det finns fyra punkter som är viktiga:
1. Om du beställer från ett land utanför Sverige, så är du ansvarig för importskatter och andra kostnader kopplade till frakt över landsgränser. Detta är ditt ansvar och inte Ambient Lounge Sverige sitt.
2. Du bör försäkra dig om att du kan vara tillgänglig på den specificerade adressen när produkten levereras. Detta kan vara hemadress eller arbetsadress till exempel. Posten kommer att kontakta dig för att arrangera leveransen.
3. För expressleveranser eller speciella behov, vänligen ring oss så hjälper vi dig gärna och bistår dina behov. Extra kostnader för 24-48 timmars service kan tillkomma.
4. Om du överväger en retur av en produkt, vänligen läs vår returpolicy, kontakta oss så att vi kan ge dig den rätta returadressen för produkten.